غرفه کانون‌های مساجد در نمایشگاه مهر و ماه ویژه حجاب و عفاف برپا شد
غرفه کانون‌هاي مساجد در نمايشگاه مهر و ماه ويژه حجاب و عفاف برپا شد

غرفه کانون‌های مساجد در نمایشگاه مهر و ماه ویژه حجاب و عفاف برپا شد

نمايشگاه «مهر و ماه» ويژه حجاب و عفاف با حضور فعالان اين عرصه و فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل در محل نمايشگاه هاي بين المللي اردبيل برپا شد.
شناسه خبر : 64951 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، نمایشگاه «مهر و ماه» ویژه حجاب و عفاف با حضور فعالان این عرصه و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در محل نمایشگاه های بین المللی اردبیل برپا شد.

این غرفه نقش تبیینی در این نمایشگاه دارد و شامل بخش های مختلف از جمله معرفی بانو گوهرشاد و تاریخچه مسجد گوهرشاد، نقش آیت الله العظمی سید یونس اردبیلی و سایر علما در مسئله کشف حجاب و عفاف، پخش کلیپ های توطئه کشف حجاب در دوران رضاخان، تاریخچه، کتب و اسناد تاریخی مسئله کشف حجاب و لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه، معرفی بانوان فرهیخته استان و کشور و نقش حجاب در بین این نخبگان و همدلی اهالی فرهنگی و آحاد مردم با ملت مظلوم فلسطین و اعلام همبستگی با مردم غزه است.

این نمایشگاه با حضور مسئولان استانی و فرهنگی روز سه شنبه ۲۴ مهر ماه ساعت ۱۶ افتتاح شد.

علاقمندان می توانند از 24 تا 27 مهرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۲۰ در محل نمایشگاه بین المللی  استان اردبیل از غرفه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کنند.