برپایی غرفه فرهنگی «سلیمانی های گام دوم انقلاب»
برپايي غرفه فرهنگي «سليماني هاي گام دوم انقلاب»
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد اردبیل خبر داد:

برپایی غرفه فرهنگی «سلیمانی های گام دوم انقلاب»

مصطفي آمون از افتتاح غرفه فرهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در نمايشگاه رزمي فرهنگي دفاع مقدس با محوريت عمليات بيت المقدس در جوار موزه دفاع مقدس اردبيل خبر داد.
شناسه خبر : 64432 تاریخ انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: غرفه فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با عنوان «سلیمانی های گام دوم انقلاب» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس با محوریت عملیات بیت المقدس در جوار موزه دفاع مقدس اردبیل افتتاح شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل موزه دفاع مقدس اردبیل برپا است و علاقمندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 20 شب از آن بازدید کنند، تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی الفبای مقاومت با محوریت کتاب «حاج جلال» در غرفه کانون های مساجد اجرا می شود که علاقمندان نوجوان و جوان می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی اظهار داشت: برپایی پاتوق کتاب و اجرای پویش هر مسجد یک خیمه مقاومت از دیگر برنامه های فرهنگی است که برای نوجوانان و جوانان در غرفه کانون های مساجد تدارک دیده شده است.

آمون خاطر نشان کرد: مسابقه پرتاب توپ به استکبار از دیگر برنامه های تفریحی که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان مواجه شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: نمایش دستاوردهای کانون های مساجد در سال های اخیر و ارائه برنامه های فرهنگی دیگر از جمله فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این غرفه است.