کانون‌های فرهنگی هنری نخبه‌پرور در استان اردبیل ایجاد می‌شود
کانون‌هاي فرهنگي هنري نخبه‌پرور در استان اردبيل ايجاد مي‌شود
با حمایت بنیاد نخبگان استان اردبیل؛

کانون‌های فرهنگی هنری نخبه‌پرور در استان اردبیل ایجاد می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: ايجاد کانون‌هاي نخبه پرور با هدف رشد و بالندگي نوجوانان و جوانان مستعد و حمايت از آنان انجام مي‌شود.
شناسه خبر : 63848 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در دیدار با مهدی داوری، رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل با اشاره به فعالیت بیش از 650 باب کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان اردبیل، اظهار کرد: تربیت نوجوانان و جوانان در عرصه های فرهنگی هنری و پرورش هنرمند متعهد طراز انقلاب اسلامی از جمله مأموریت های کانون های مساجد است.

وی افزود: تعامل و هم افزایی دستگاه های علمی، فرهنگی و هنری در راستای کشف استعدادهای برتر و رشد و شکوفایی این استعدادها بسیار حائز اهمیت است.

آمون به فعالیت های کانون ها در راستای تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی نیز تأکید کرد و گفت: اجرای طرح رویش بچه های مسجد، طرح مانا، کادرسازی نوجوان و ... در راستای تربیت نیروهای خلاق انجام می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به وجود نوجوانان و جوانان مستعد در سطح کانون ها اشاره کرد و بیان داشت: حمایت و هدایت مسیر این افراد جزء برنامه های کانون ها بوده و در این راه نیازمند حمایت بنیاد نخبگان هستیم.

وی با اشاره به تشکیل کانون های نخبه پرور در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: ایجاد کانون های نخبه پرور با هدف رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان مستعد و حمایت از آنان انجام می شود.

مهدی داوری، رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل نیز در این دیدار به برنامه های بنیاد نخبگان استان در راستای نخبه پروری در سطح مدارس و دانشگاه ها و مجموعه های مردمی تأکید کرد.

وی افزود: اجرای طرح «شهاب» با محوریت هدایت نوجوانان محلات و مجموعه های مردمی از جمله برنامه هایی است که با همکاری کانون های مساجد اجرا می شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل بیان کرد: کانون های مستعدپرور و نخبه پرور با هدف استعدادیابی و پرورش استعداد نخبگان علمی، فرهنگی، هنری و قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد مستعد استان ایجاد می شود.