خاستگاه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، مسجد است
خاستگاه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامي، مسجد است

خاستگاه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، مسجد است

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل گفت: خاستگاه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامي، مسجد است و مساجد زمينه ساز رشد هنرمند متعهد انقلابي در دوران انقلاب اسلامي بود و بسياري از سرودهاي انقلابي، کارهاي گرافيکي، نواها و جلوه هاي هنري انقلابي به منصه ظهور رسيد.
شناسه خبر : 61450 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، امیر رجبی با بیان این مطلب که خاستگاه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، مسجد است، اذعان داشت: مساجد زمینه ساز رشد هنرمند متعهد انقلابی در دوران انقلاب اسلامی بود و بسیاری از سرودهای انقلابی، کارهای گرافیکی، نواها و جلوه های هنری انقلابی به منصه ظهور رسید و امروز نیز کانون های مساجد به عنوان متولی پیشگام ترویج و توسعه این فرهنگ در مساجد شناخته می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: ظهور و بروز فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد در سطح استان به خوبی دیده می شود و نسبت به کارهای نمایشگاهی، نمایشی، سرود در کانون های مساجد احساس غرور می کنم.

رجبی یادآور شد: آمادگی کامل برای همکاری بیش از پیش در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد و فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد و در قالب ایده های مشترک این برنامه ها به صورت مکتوب ارائه شود تا بتوانیم تعامل های مورد نیاز در سطح های مختلف فراهم شود.

در پایان این نشست، هدیه و لوح سپاس «کمال خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اهدا شد.

خاستگاه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامي، مسجد است