ولایت‌پذیری از مهمترین مقوله‌های است که امروز باید در بین نوجوانان و جوانان اتفاق بیافتد
ولايت‌پذيري از مهمترين مقوله‌هاي است که امروز بايد در بين نوجوانان و جوانان اتفاق بيافتد

ولایت‌پذیری از مهمترین مقوله‌های است که امروز باید در بین نوجوانان و جوانان اتفاق بیافتد

مدير کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري اردبيل گفت: ولايت پذيري از مهمترين مقوله هاي است که امروز بايد در بين نوجوانان و جوانان اتفاق بيافتد و در پيام تاريخي حضرت امام خميني (ره) که فرمود «مسجد سنگر کنيد، سنگرها را پر کنيد» فعالان کانون هاي مساجد در تحقق اين امر پيشگام باشند.
شناسه خبر : 60922 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، رضوان باقلاچی، اظهار کرد: ولایت پذیری از مهمترین مقوله های است که امروز باید در بین نوجوانان و جوانان اتفاق بیافتد و در پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که فرمود «مسجد سنگر کنید، سنگرها را پر کنید» فعالان کانون های مساجد در تحقق این امر پیشگام باشند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل یادآور شد: مسجد از صدر اسلام تاکنون محل اجتماعات و حرکت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی بوده و فقط کارکرد عبادی ندارد امروز نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین تحولات اجتماعی، سیاسی، هنری و فرهنگی در مسجد شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: فعالان کانون های مساجد نباید منتظر بخشنامه، دستوراعمل و آئین باشند بلکه برای آبادانی محله، مسجد و منطقه در راستای کنترل آسیب های اجتماعی و سایر اقدامات فرهنگی، پیشگام و پیشقدم باشند.

باقلاچی اظهار داشت: آنچه که موجب کاهش مشکلات در جامعه می شود همدلی و هم افزایی بین آحاد ملت است و در این مسئله نیز فعالان کانون های مساجد باید برنامه ریزی گسترده ای داشته باشند.