کانون‌های مساجد یک شبکه گسترده مردمی در مساجد و محلات است
کانون‌هاي مساجد يک شبکه گسترده مردمي در مساجد و محلات است

کانون‌های مساجد یک شبکه گسترده مردمی در مساجد و محلات است

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل گفت: کانون هاي مساجد يک شبکه گسترده مردمي در مساجد و محلات است و اين ظرفيت بزرگي بايد در بين عموم مردم شناخته تر از اين باشد.
شناسه خبر : 60921 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، امیر رجبی، اظهار کرد: کانون های مساجد از ثمرات پربرکت انقلاب اسلامی هست که با حضور نوجوانان و جوانان رقم خورده و امروز باعث تحولات بزرگی در حوزه فرهنگی و اجتماعی محلات شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: سالروز تاسیس کانون های مساجد را به همه فعالان این عرصه تبریک عرض می کنم مخصوصاً کارکنان ستاد هماهنگی که در سال های اخیر به صورت جهادی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه کار مسجدی برای فعالان این عرصه برکت دارد، بیان کرد: کانون های مساجد یک ظرفیت بزرگ برای حضور نوجوانان و جوانان در عرصه خدمت مسجدی است و آثار این خدمت به صورت برکت در زندگی آنها دیده می شود.

رجبی اعلام داشت: اعضای کانون های مساجد در بستری فعالیت می کند، که محل عبادت است و همین مسئله موجب برکت در برنامه های فرهنگی می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این مطلب که فعالیت های محتوای کانون های مساجد بعد ارزشی، دینی، اسلامی و انقلاب دارد، اضافه کرد: کانون های مساجد یک شبکه گسترده مردمی در مساجد و محلات است و این ظرفیت بزرگی باید در بین عموم مردم شناخته تر از این باشد.

رجبی خاطر نشان کرد: کانون های مساجد همیشه جزو استان های پرافتخار در فعالیت های فرهنگی، دینی، قرآنی، اجتماعی و هنری بوده و در عرصه های کشوری توانسته اند رتبه های برجسته و برتر زیادی را کسب کند.