اسامی برگزیدگان پویش پرچم اتحاد و امید آینده اعلام شدند
اسامي برگزيدگان پويش پرچم اتحاد و اميد آينده اعلام شدند

اسامی برگزیدگان پویش پرچم اتحاد و امید آینده اعلام شدند

همزمان با 18 اسفندماه، سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل، اسامي برندگان پويش پرچم اتحاد که ويژه حضور نوجوانان و جوانان در راهپيمايي 22 بهمن و پويش اميد آينده که ويژه حضور نوجوانان در پاي صندوق راي بود، اعلام شد.
شناسه خبر : 60852 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، همزمان با 18 اسفندماه، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، اسامی برندگان پویش پرچم اتحاد که ویژه حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن و پویش امید آینده که ویژه حضور نوجوانان در پای صندوق رای بود، اعلام شد. 

بیش از 350 اثر از نوجوانان و جوانان در پویش پرچم اتحاد به دبیرخانه این پویش ارسال کرده بودند و بیش از 700 اثر نیز به پویش امید آینده ارسال شده بود.

معصومه و ریحانه اعزامی، محمد جواد اسکندپور، مهدی پارسا، حلما نصیری برگزیدگان پویش پرچم اتحاد هستند.

زهرا نعمتی، فاطمه پناهیان، معصومه ماهری، امیرعباس رحمانی ایرانی، ضحا رضایی، محمدجواد مختاری، هستی ملکی هشتجین و النا بهجت نیز در پویش امید آینده با ارسال عکس های خود در پای صندوق های رای در این پویش مشارکت کرده اند.

این پویش به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل طراحی و اجرا شده بود که پس از داوری نهایی اسامی برندگان هر دو پویش اعلام شد.