رویداد توانمندسازی مربیان با عنوان «در مسیر» در اردبیل برگزار شد
رويداد توانمندسازي مربيان با عنوان «در مسير» در اردبيل برگزار شد

رویداد توانمندسازی مربیان با عنوان «در مسیر» در اردبیل برگزار شد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: رويداد توانمندسازي مربيان «در مسير» بر مدار تربيت نوجوانان پيشران با حضور بيش از 100 نفر از مديران، مربيان و فعالين تربيتي و قرآني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل برگزار شد.
شناسه خبر : 60803 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: رویداد توانمندسازی مربیان «در مسیر» بر مدار تربیت نوجوانان پیشران با حضور بیش از 100 نفر از مدیران، مربیان و فعالین تربیتی و قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در سالن اجتماعات آب منطقه ای استان برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: استاد حمید درسی از فعالان تربیتی و مسئول مدرسه تربیت اسلامی فیض در این دوره به تبیین مسائل فرهنگی و اجتماعی و تربیتی پرداخت. 

وی اظهار داشت: در سال 1403 مهمترین برنامه های کانون های مساجد، فعالیت های تربیت محور خواهد بود تا روند جذب نوجوان و جوانان به مساجد شتاب بهتری داشته باشد.

آمون خاطر نشان کرد: جامعه امروز می طلبد که برنامه های تربیت محور در کانون های مساجد برای حضور نوجوانان و جوانان در مساجد افزایش داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: تربیت نسل توحیدی از اصول اساسی مساجد هست که با اجرای طرح های تربیت محور محقق می شود و در این راستا کانون های مساجد پیشگام و پیشقدم شده است.