جشن بزرگ «امید آینده» برگزار شد
جشن بزرگ «اميد آينده» برگزار شد

جشن بزرگ «امید آینده» برگزار شد

جشن «اميد آينده» در راستاي دعوت عموم مردم براي حضور در پاي صندوق‌هاي راي و مشارکت پرشور مردم در نگارخانه خطايي مجموعه جهاني شيخ صفي الدين اردبيلي برگزار شد.
شناسه خبر : 60713 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، جشن بزرگ «امید آینده» در راستای دعوت عموم مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت پرشور مردم در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار شد.

جشن بزرگ «اميد آينده» برگزار شد

در این مراسم، مصطفی آمون با اشاره به اینکه ملت ایران همانند 22 بهمن ماه تجلی حضور خود در عرصه انتخابات نیز در پای صندوق های رای نشان خواهند داد، تصریح کرد: جشن تجلی حضور مردم در عرصه انتخابات در ادامه جشن های نیمه شعبان خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: دشمنان همیشه به دنبال تفرقه افکنی در بین صفوف ملت ایران بوده اند و حضور مردم در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان علیه ملت ایران خواهد بود.

آمون ادامه داد: توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و این جشن در راستای دعوت عموم مردم برای حضور در پای صندوق های رای است.

در ادامه، سید محمد اعتماد اعجازی با بیان این مطلب که امروز مهمترین مسئله روز، مشارکت مردم در عرصه انتخابات است، خاطر نشان کرد: با همه مشکلات باید در پای صندوق های رای حاضر شویم تا سرنوشت خود را تعیین کنیم همانگونه که در تاریخ این کشور دیده ایم اگر امروز به فکر آینده کشور نباشیم همچون سال 1320 قطعا کشورهای استکباری به جای مردم ایران تصمیم خواهند گرفت.

فرماندار اردبیل اظهار داشت: در دوران رژیم طاغوت همانطور که دیده شد تصمیم گیرنده نهایی در سرنوشت کشورمان، آمریکا و اسرائیل بود البته آن دوران تکرار نخواهد شد و اجازه نخواهیم داد که دخالت در امور داخلی کشور داشته باشند.

وی بیان کرد: حمیت و اهمیت تصمیم گیری در سرنوشت کشور باید سرلوحه ملت ایران باشد و در پای صندوق های رای حاضر شوند تا بتوانیم آینده روشن در پیشرفت کشور داشته باشیم.

در پایان نیز، رضوان باقلاچی با یادآوری این مطلب که جمله «من رای می دهم» یک جمله پرمعنا برای ادامه دادن راه شهیدان است، اعلام داشت: همچنان که حاج قاسم سلیمانی فرموده اند «ایران حرم است» حفظ این حرم به دست ملت ایران اتفاق می افتد و حتی با همه دغدغه ها و مشکلات باید به عنوان یک شهروند ضمن نقد وضعیت اقتصادی حاکم باید در پای صندوق حضور داشته و تصمیم گیر نهایی عرصه انتخابات باشیم.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تاکید داشت: همراهی و همدلی ملت ایران در تصمیم گیری و حضور در عرصه انتخابات می تواند قدرت نرم جمهوری اسلامی را در عرصه بین الملل نشان دهد.

جشن بزرگ «اميد آينده» برگزار شد
مدیر ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان، فرماندار اردبیل، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل و مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل در این ویژه برنامه حضور داشت.

جشن بزرگ «اميد آينده» برگزار شد

دستگاه های اجرایی استان با برگزاری غرفه های متنوع در جنب این مراسم از عموم مردم همیشه در صحنه برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کردند.

جشن بزرگ «اميد آينده» برگزار شد

اجرای برنامه شاد و مفرح از جمله مسابقه ماست‌خوری ویژه کودکان، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان، اجرای گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) و تئاتر از دیگر بخش های این مراسم بود.