جمعی از مسئولان استانی به عضویت کانون‌های مساجد درآمدند
جمعي از مسئولان استاني به عضويت کانون‌هاي مساجد درآمدند
در راستای اجرای طرح «یاوران مسجدی»؛

جمعی از مسئولان استانی به عضویت کانون‌های مساجد درآمدند

آمون از عضويت و ثبت نام استاندار، مديرکل امور اجتماعي استانداري و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي اردبيل در سامانه بچه هاي مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 60427 تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: طرح «یاوران مسجدی» با هدف افزایش اعضای کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد از بهمن سال جاری شروع شده و تا 11 اسفندماه ادامه دارد.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل تصریح کرد: این طرح با قوت در استان اردبیل اجرا می شود و تاکنون بیش از یک هزار نفر به عنوان عضو جدید در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: طی هفته جاری استاندار اردبیل درحاشیه بازدید از غرفه کانون های مساجد در راهپیمایی 22 بهمن و مدیر کل امور اجتماعی استانداری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه کانون های مساجد در نمایشگاه قرآن و عترت به عنوان عضو کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند.

آمون خاطر نشان کرد: طرح باشگاه بچه های مسجد با هدف ایجاد و توسعه شبکه بزرگ بچه های مسجد و جذب و سازماندهی نوجوانان و جوانان در مساجد برای تشکیل حلقه های میانی در محلات با محوریت مساجد راه اندازی شده است.

وی افزود: کادرسازی و کادرپروری از مهمترین اهداف توسعه شبکه یاوران مسجدی در کانون های مساجد است که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان مواجه شده و زمینه توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، دینی، هنری و ورزشی را مهیا می کند.