جشنواره فرهنگی ورزشی «بچه‌های مسجد» در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود
جشنواره فرهنگي ورزشي «بچه‌هاي مسجد» در شهرستان اردبيل برگزار مي‌شود

جشنواره فرهنگی ورزشی «بچه‌های مسجد» در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود

«آمون» از برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي «بچه هاي مسجد» در شهرستان اردبيل خبر داد و گفت: اين جشنواره 20 بهمن در روستاي گنديشمين برگزار مي شود.
شناسه خبر : 60060 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر جشنواره فرهنگی ورزشی «بچه های مسجد» روز جمعه 20 بهمن در روستای گندیشمین شهرستان اردبیل برگزار می شود.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل تصریح کرد: برپایی مسابقه های ورزشی از جمله دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز، طناب کشی و اجرای بازی های بومی و محلی و مسابقه های فرهنگی از جمله برنامه های این جشنواره است.

وی افزود: این جشنواره به صورت شهرستانی در مناطق مختلف استان در حال پیگیری است و تاکنون بیش از 5 دوره آن در شهرستان بیله سوار برگزار شده و در سایر شهرستان ها نیز اجرا می شود.

آمون خاطر نشان کرد: اهدای جایزه به برندگان مسابقات و پخت غذاهای محلی توسط اهالی روستا از دیگر بخش های این جشنواره خواهد بود.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اضافه کرد: استقبال عمومی مردم روستاها از این برنامه فرهنگی و ورزشی بسیار خوب بوده و تلاش خواهیم کرد این برنامه مفرح در تمامی روستاها توسط فعالان کانون های مساجد اجرا شود.

آمون یادآور شد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در بین اقشار مختلف مردم و بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار می شود.