مسابقه کتابخوانی «ظهر روز بیست و سوم» برگزار می‌شود
مسابقه کتابخواني «ظهر روز بيست و سوم» برگزار مي‌شود

مسابقه کتابخوانی «ظهر روز بیست و سوم» برگزار می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: همزمان با ايام الله دهه فجر، مسابقه کتابخواني «ظهر روز بيست و سوم» برگي از خاطرات انقلاب در اردبيل نوشته ساسان ناطق برگزار مي شود.
شناسه خبر : 60014 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر، مسابقه کتابخوانی از کتاب «ظهر روز بیست و سوم» برگی از خاطرات انقلاب در اردبیل نوشته ساسان ناطق برگزار می شود.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل تصریح کرد: این مسابقه با هدف آشنایی نسل امروز با خاطرات و وقایع روزهای انقلاب در اردبیل است تا روایتگر آن روزها برای نسل های آینده باشند.

وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند از طریق لینک https://s31.picofile.com/file/8472196700/zohr.pdf.html می توانند فایل دیجیتال کتاب «ظهر روز بیست و سوم» را تهیه کنند.

آمون خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان از طریق لینک آدرس الکترونیکی https://formafzar.com/form/de67u می توانند در این مسابقه ثبت نام کنند.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان با اشاره به اینکه علاقمندان برای حضور در این مسابقه تا 24 بهمن ماه فرصت دارند، افزود: به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان سه میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

آمون تاکید کرد: از همه علاقمندان حوزه کتاب و بچه های مسجد دعوت می شود تا با مطالعه این کتاب ارزشمند با موضوع انقلاب اسلامی در این مسابقه حضور فعالی داشته باشند.

وی ادامه داد: این مسابقه فرهنگی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار می شود.