پویش «سهم من از انقلاب» ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود
پويش «سهم من از انقلاب» ويژه نوجوانان و جوانان برگزار مي‌شود
همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر؛

پویش «سهم من از انقلاب» ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: همزمان با ايام الله دهه فجر پويش «سهم من از انقلاب» ويژه نوجوانان و جوانان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 59997 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر پویش «سهم من از انقلاب» ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این پویش می توانند، دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب را در قالب یک عکس، چند سطر نوشته یا یک فیلم کوتاه از خود تهیه و به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

وی اظهار داشت: شناخت نسل امروز از دستاوردهای انقلاب اسلامی و معرفی این دستاوردها از مهمترین اهداف برگزاری این پویش است تا نوجوانان و جوانان قدم های موثری در توسعه کشور و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی به سمت تمدن سازی بردارند.

آمون خاطر نشان کرد: دشمن در تلاش است تا اقدامات ارزشمند و مثبت مردم ایران اسلامی را کوچک نشان داده و از این طریق بذر ناامیدی را در جامعه پراکنده سازد.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان می تواند توطئه های دشمنان را نقش بر آب کند.

آمون یادآور شد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره همراه ۰۹۰۱۸۸۹۷۱۰۳ ارسال کنند.

وی اضافه کرد: جوایز ارزنده‌ای به بهترین روایت از دستاوردهای انقلاب اهدا می شود.