ثبت‌نام قاریان استان اردبیل در سامانه بچه‌های مسجد برای مشارکت در طرح «مسجد، پایگاه قرآنی»
ثبت‌نام قاريان استان اردبيل در سامانه بچه‌هاي مسجد براي مشارکت در طرح «مسجد، پايگاه قرآني»

ثبت‌نام قاریان استان اردبیل در سامانه بچه‌های مسجد برای مشارکت در طرح «مسجد، پایگاه قرآنی»

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل از ثبت نام قاريان استان اردبيل در سامانه بچه هاي مسجد براي مشارکت در طرح «مسجد، پايگاه قرآني» خبر داد.
شناسه خبر : 58849 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: ظرفیت خوبی برای ثبت نام قاریان استان اردبیل در سامانه بچه های مسجد برای مشارکت در طرح «مسجد، پایگاه قرآنی» فراهم شده است و علاقمندان حوزه قرآنی دعوت می شود تا در این طرح همکاری داشته باشند.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل تصریح کرد: این طرح با هدف دسترسی بهتر مدیران کانون ها برای مشارکت با قاریان قرآن کریم طرح ریزی شده است و زمینه افزایش کمی و کیفی برنامه های پایگاه قرآنی کانون های مساجد را فراهم خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: بزودی طرح سطح بندی پایگاه های قرآنی کانون های مساجد نیز آغاز خواهد شد تا بتوانیم عملکرد مناسبی در تقویت برنامه های قرآنی کانون های مساجد را فراهم کنیم.

آمون اظهار داشت: تشکیل جلسه با دستگاه های متولی حوزه قرآنی و دعوت از موسسه های قرآنی برای همکاری در طرح پایگاه های قرآنی کانون های مساجد از دیگر برنامه های است که زمینه تقویت های اجرای این طرح را مهیا کرده است.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان افزود: پایگاه های قرآنی کانون های مساجد به صورت هفتگی و یا ماهانه به همت فعالان کانون ها در سطح مساجد همراه با تلاوت مجلسی قرآن کریم و تفسیر با حضور امام جماعت مسجد برگزار می شود.