طرح «رویش بچه‌های مسجد» در کانون‌های مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود
طرح «رويش بچه‌هاي مسجد» در کانون‌هاي مساجد استان اردبيل اجرا مي‌شود

طرح «رویش بچه‌های مسجد» در کانون‌های مساجد استان اردبیل اجرا می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل از اجراي طرح علمي – تربيتي «رويش بچه‌هاي مسجد» در 27 کانون منتخب استان خبر داد.
شناسه خبر : 55343 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: 27 کانون فرهنگی هنری منتخب مساجد استان آمادگی خود را برای اجرای طرح علمی – تربیتی «رويش بچه‌هاي مسجد» اعلام کرده اند و تلاش می کنیم این طرح در مناطق محروم و کم برخوردار استان برای حمایت از دانش آموزان برگزار شود.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل تصریح کرد: این طرح به صورت کاملاً رایگان در مساجد استان اجرا می شود و دانش آموزان می توانند برای تقویت دروس پایه از این کلاس ها بهره مند شوند.

وی افزود: این طرح با هدف جذب نوجوانان به مساجد و ارتقا علمی دانش آموزان مقطع ابتدایی با برگزاری کلاس های تقویتی درسی و برنامه های تربیتی در مساجد منتخب استان اردبیل اجرا می شود.

آمون خاطر نشان کرد: این طرح برای دومین سال پیاپی به همت مدیران کانون های اجرا می شود و استقبال دانش آموزان از این طرح بسیار خوب است.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان یادآور شد: در کنار برنامه های آموزشی، فعالیت های تربیتی متناسب با سنین نوجوانان نیز تدارک دیده شده تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای فرهنگی و تربیتی این قشر باشیم.