زاویه دید هنرمند متعهد موجب شکل‌گیری یک اثر هنری فاخر دینی می‌شود
زاويه ديد هنرمند متعهد موجب شکل‌گيري يک اثر هنري فاخر ديني مي‌شود

زاویه دید هنرمند متعهد موجب شکل‌گیری یک اثر هنری فاخر دینی می‌شود

عالم بخش گفت: زاويه ديد هنرمند متعهد موجب شکل گيري يک اثر هنري فاخر ديني مي شود و امروز گروه هاي نمايشي کانون هاي مساجد بايد اين ظرفيت را در بين نوجوانان و جوانان خلاق هنرمند ايجاد کنند.
شناسه خبر : 54290 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، حسین عالم بخش، در گردهمایی گروه های نمایشی تئاتر کانون های مساجد استان اردبیل گفت: مدرسه تئاتر شبستان با هدف ارتقا سطح کیفی گروه های نمایشی کانون های مساجد تشکیل شده است و تاکنون اتفاقات خوبی در این حوزه در مساجد کشور رقم خورده است.

مشاور هنری رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهارکرد: زاویه دید هنرمند متعهد موجب شکل گیری یک اثر هنری فاخر دینی می شود و امروز گروه های نمایشی کانون های مساجد باید این ظرفیت را در بین نوجوانان و جوانان خلاق هنرمند ایجاد کنند.

وی خاطر نشان کرد: آمادگی ارائه نمایشنامه های فاخر در حوزه های مختلف را داریم و انتظار می رود هنرمندان کانون های مساجد با استفاده از این نمایشنامه بتوانند کارهای ماندگاری را ارائه کنند.

عالم بخش افزود: اصلی ترین وظیفه نمایش ارتقا سطح اندیشه است و اگر می خواهیم که اندیشه دینی و اسلامی در بین نوجوانان و جوانان گسترش یابد، باید از توانایی های هنر نمایش استفاده کنیم.

مشاور هنری رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: هوش هیجانی هنرمندان موجب بازآفرینی تخیلی خوبی از واقعیت ها می شود و تصویرسازی فاخر از برنامه های دینی می تواند یک تحول بسیار عظیم در بین نوجوانان و جوانان ایجاد کند.

عالم بخشی اضافه کرد: هنرمند باید از زاویه ای نگاه کند که هیچکس تاکنون نگاه نکرده و ناگفته ها را بازآفرینی کنند تا بتواند یک اثر فاخر را رقم بزنند.

گردهمایی گروه های نمایشی تئاتر کانون های مساجد استان اردبیل امروز (19 دی) در سالن شهدای هنرمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.