پویش ویژه دهه هشتادی ها و دهه نودی ها «#عهد_می‌بندم»
پويش ويژه دهه هشتادي ها و دهه نودي ها «#عهد_مي‌بندم»

پویش ویژه دهه هشتادی ها و دهه نودی ها «#عهد_می‌بندم»

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل از برگزاري پويش(# عهد مي بندم) همزمان با دهه بصيرت و ميثاق امت با ولايت و شهادت سردار دل ها حاج قاسم سليماني خبر داد.
شناسه خبر : 53999 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل،  مصطفی آمون اظهار کرد: همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی پویش «#عهد_می‌بندم» با شعار «عهد بستم که تو را یار بمانم» برگزار می شود.

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل تصریح کرد: این پویش در قالب دلنوشته دهه هشتادی ها و دهه نودی ها به مقام معظم رهبری و در دو رده سنی 7 تا 13 سال و 14 تا 18 سال برگزار می شود.

وی اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این پویش می توانند آثار خود را از طریق لینک https://formafzar.com/form/jjkzk به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

آمون خاط نشان کرد: مهلت ارسال آثار از 5 تا 20 دی ماه است و به 10 اثر برگزیده نیز کارت هدیه 3 میلیون ریالی اهدا می شود.

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل ادامه داد: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار می شود.