استقبال مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون‌های تخصصی خواهران
استقبال مساجد استان اردبيل از تاسيس کانون‌هاي تخصصي خواهران

استقبال مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون‌های تخصصی خواهران

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان گفت: استقبال هيات امناي مساجد استان اردبيل از تاسيس کانون هاي تخصصي خواهران بسيار خوب است و تاسيس کانون هاي تخصصي خواهران در استان اردبيل از 40 باب گذشت.
شناسه خبر : 53418 تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۵

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: استقبال هیات امنای مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون های تخصصی خواهران بسیار خوب است و تاسیس کانون های تخصصی خواهران در استان اردبیل از 40 باب گذشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تخصصی شدن فعالیت های خواهران در عرصه های زن و خانواده، سبک زندگی، حجاب و عفاف، بزرگداشت فعالیت های ملی و مذهبی، آموزش و توانمندسازی بانوان و دختران در مقابله تهاجم فرهنگی دشمنان از مهمترین اولویت برنامه های آنها است.

وی با بیان این مطلب که نقش زن و مادر در جامعه باید تبیین شود، افزود: امروز دشمن با تمام توان جایگاه خانواده در راس آن نقش بانوان را در حریم خانواده نشانه گرفته و ضروری است تا برنامه های مناسب و تخصصی برای خنثی سازی این توطئه ها با محوریت مساجد انجام شود.

آمون خاطر نشان کرد: بانوان علاقمند در حوزه های فرهنگی و تربیتی می توانند فرم تقاضانامه تأسیس کانون ویژه خواهران را از سامانه زیست بوم بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir  دریافت کرده و با تأیید امام جماعت یا هیأت امنای مسجد اقدام به تأسیس کانون ویژه خواهران نمایند.