26 کانون فرهنگی هنری تخصصی ویژه بانوان در استان اردبیل تاسیس شد
26 کانون فرهنگي هنري تخصصي ويژه بانوان در استان اردبيل تاسيس شد

26 کانون فرهنگی هنری تخصصی ویژه بانوان در استان اردبیل تاسیس شد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل از تاسيس 26 کانون فرهنگي هنري ويژه خواهران در مساجد استان اردبيل خبر داد.
شناسه خبر : 53136 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: 26 کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد استان اردبیل تاسیس شد و روند تاسیس در سایر مساجد نیز پیگیری می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر نقش والا و رفیع زن در استان، تصریح کرد: نقش زن و مادر در جامعه باید تبیین شود و الگوهای برتر برای بانوان و دختران معرفی شود.

وی به برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیر مسئولان کانون های تخصصی خواهران اشاره کرد و افزود: این دوره آموزشی به مدت 8 ساعت و به صورت استانی و ملی در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

آمون خاطر نشان کرد: مدیر مسئولان کانون های خواهران از بین بانوان فعال و دغدغه مند کانونی و با معرفی امام جماعت مساجد انتخاب می شود.

آمون خاطر نشان کرد: بانوان علاقمند در حوزه های فرهنگی و تربیتی می توانند فرم تقاضانامه تأسیس کانون ویژه خواهران را از سامانه زیست بوم بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir  دریافت کرده و با تأیید امام جماعت یا هیأت امنای مسجد اقدام به تأسیس کانون ویژه خواهران نمایند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: امروز دشمن با تمام توان جایگاه خانواده در راس آن نقش بانوان را در حریم خانواده نشانه گرفته و ضروری است تا برنامه های مناسب و تخصصی برای خنثی سازی این توطئه ها با محوریت مساجد انجام شود.