مساجد استان اردبیل غرق در جشن و شادی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)
مساجد استان اردبيل غرق در جشن و شادي به مناسبت ولادت حضرت زينب (س)

مساجد استان اردبیل غرق در جشن و شادی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل از برگزاري جشن هاي مختلف به مناسبت ولادت حضرت زينب (س) در مساجد استان با مشارکت فعالان کانون ها و بچه هاي مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 53030 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۴

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: جشن های مختلف به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) در مساجد استان با مشارکت فعالان کانون ها و بچه های مسجد برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: سخنرانی در وصف سیره و زندگینامه حضرت زینب (س) و نقش ایشان در نهضت عاشورا و مولودی خوانی از جمله برنامه ها در جشن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) بود.

وی اذعان داشت: برپایی ایستگاه های صلواتی و ایستگاه سلامت در مساجد و پخش شیرینی و شربت از دیگر فعالیت ها برای بزرگداشت این روز بود.

آمون اضافه کرد: گروه های سرود کانون های مساجد نیز در مراسم ها و جشن های مختلف به مناسبت روز پرستار حاضر شدند و به اجرای سرود با موضوع ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پرداختند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: نمایشگاه اختصاصی عفاف و حجاب به همین مناسبت به همت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری شهر اصلاندوز برپا و ویژه برنامه مختلفی در این نمایشگاه برگزار شد.

آمون با بیان این مطلب که آحاد مختلف مردم استان حضور فعالی در این جشن ها داشتند، تاکید کرد: استقبال عموم مردم از این جشن ها نشان از اقبال عمومی به اهل بیت (ع) و توجه به شخصیت و کرامات این بانو عظیم الشان دارد.