تفاهم‌نامه همکاری بین کانون‌های مساجد و هیئت ورزشی بازی‌های بومی و محلی به امضا رسید
تفاهم‌نامه همکاري بين کانون‌هاي مساجد و هيئت ورزشي بازي‌هاي بومي و محلي به امضا رسيد

تفاهم‌نامه همکاری بین کانون‌های مساجد و هیئت ورزشی بازی‌های بومی و محلی به امضا رسید

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل و رئيس هيات ورزش روستايي و بازي هاي بومي محلي اردبيل با امضاي تفاهم نامه اي، همکاري دوجانبه را خواستار شدند.
شناسه خبر : 52931 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛ مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و علی تقی زاده، رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اردبیل با امضای تفاهم نامه ای، همکاری های بیش از پیش دوجانبه را خواستار شدند.

تفاهم‌نامه همکاري بين کانون‌هاي مساجد و هيئت ورزشي بازي‌هاي بومي و محلي به امضا رسيد

مصطفی آمون در این دیدار با اشاره اینکه کانون های مساجد روستایی ظرفیت بسیار خوبی برای برپایی جشنواره های فرهنگی و ورزشی دارند، تصریح کرد: کانون های مساجد یک نهاد مردمی با محوریت مساجد است و تاکنون توانسته برنامه های ارزشمندی را در قالب های مختلف با حضور آحاد مردم انجام دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل یادآور شد: هم اکنون جشنواره فرهنگی – ورزشی بچه های مسجد در روستاهای شهرستان بیله سوار به صورت هفتگی اجرا می شود و بازخورد بسیار خوبی در بین مردم این شهرستان داشته است.

وی افزود: انسجام بخشی چنین برنامه هایی فرهنگی و ورزشی با نهادهای ذیربط می تواند به اجرای این برنامه موفق در سایر شهرستان ها منجر شود.

آمون خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی موجب می شود که چنین برنامه های فرهنگی و ورزشی با شکوه و جذابیت بیشتری اجرا شود و آحاد مختلف مردم استقبال خوبی از آن داشته باشند.

در ادامه این جلسه، علی تقی زاده نیز با بیان این مطلب که آمادگی کامل برای همکاری در جشنواره های مختلفی فرهنگی و ورزشی با همکاری کانون های مساجد را دارند، اظهار داشت: چنین برنامه های فرهنگی و ورزشی زمینه ایجاد شادابی، نشاط و امیدآفرینی را رقم می زند و قدم های مثبتی برای ایجاد سلامتی در بین آحاد مردم نیز را فراهم کند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اردبیل تاکید کرد: اجرای چنین جشنواره هایی در مناطق مختلف استانی موجب همکاری بیش از پیش خانه های ورزش روستایی و کانون های مساجد می شود.

وی ادامه داد: کانون های مساجد در مناطق روستایی، ظرفیت خوبی برای اجرای چنین برنامه هایی را دارد.