ویژه‌برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام شد
ويژه‌برنامه‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل در هفته کتاب و کتابخواني اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام شد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل از اجراي ويژه برنامه هاي مختلف فرهنگي و هنري در کانون هاي مساجد استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني خبر داد.
شناسه خبر : 52856 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۵

 مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با همکاری فعالان کانون های مساجد استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اجرا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: بخشی از تمرکز فعالیت کانون های مساجد به مسئله کتاب و کتابخوانی است و در هفته کتاب نیز ویژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده ایم تا مشارکت نوجوانان و جوانان در این امر فرهنگی پررنگ تر باشد.

وی افزود: برگزاری نشست اندیشه ورزی با حضور کتابداران منتخب مساجد، بازدید از کتابخانه های مسجد و تقدیر از کتابداران مسجدی از مهمترین برنامه های کانون های مساجد در طی هفته کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

آمون خاطر نشان کرد: رونمایی از مستند فعالیت های کتابخانه ای کانون فرهنگی هنری شهید علایی با عنوان «پرچم دار کتابخانه»، اجرای گروه سرود کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) در جشن استانی هفته کتاب، اجرای طرح شنبه های کتاب با محوریت خانواده، تجلیل از کتابداران شاخص استان در آئین استانی، مشارکت در برگزاری مسابقه کتابخوانی «طرح کلی اندیشه اسلامی» به صورت کشوری و برگزاری محافل نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان و منتقدان حوزه کتاب از دیگر برنامه ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: اجرای ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و کتابخوانی در مصلای اردبیل و شهرستان ها، برگزاری جلسات کتابخوانی دسته جمعی ویژه بچه های مسجد، اجرای میدانی گروه های سرود با موضوع کتاب و کتابخوانی برای ایجاد جذاب برای نوجوانان و جوانان و اجرای طرح پالایش کتاب از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

آمون عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا از دیگر برنامه های معنوی با حضور بچه های مسجد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است.

وی اظهار داشت: هم اکنون بیش از 111 کتابخانه مخزن دار و 59 کتابخانه باز در سطح کانون های مساجد استان با بیش از 200 هزار کتاب در حال ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان مسجدی هستند.