مساجد باید به مرکز تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم تبدیل شود
مساجد بايد به مرکز تربيت قاريان و حافظان قرآن کريم تبديل شود
امام جمعه شهرستان نیر در نشست هم اندیشی با مدیر مسئولان کانون های مساجد؛

مساجد باید به مرکز تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم تبدیل شود

امام جمعه شهرستان نير گفت: نوجوانان و جواناني که در محافل انس با قرآن کريم حضور دارند، محصول تربيت در مساجد هستند و بايد مساجد به مرکز تربيت قاريان و حافظان قرآن کريم تبديل شوند.
شناسه خبر : 52713 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛ حجت الاسلام آیت الله نعمتی در نشست هم اندیشی مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نیر با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: نوجوانان و جوانانی که در محافل انس با قرآن کریم حضور دارند، محصول تربیت در مساجد هستند و باید مساجد به مرکز تربیت قاریان و حافظان قرآن کریم تبدیل شوند.

امام جمعه شهرستان نیر با اشاره به کسب رتبه های برتر توسط کانون های مساجد شهرستان نیر در سال های گذشته، افزود: برای تداوم فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و هنری در این شهرستان باید برنامه ریزی های متمرکزی صورت گیرد تا شاهد پرورش نیروهای متعهد در تمام سطوح باشیم.

در ادامه این نشست، امیر رجبی با بیان این مطلب که نباید از ظرفیت های عظیم مساجد غافل بود، اظهار داشت: کانون های مساجد با کمترین امکانات و اعتبار توانسته اند بیشترین کارهای ماندگار را در حوزه فرهنگی مساجد انجام دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: روحیه جهادی و پیگیری فعالیت های فرهنگی به صورت داوطلبانه از امتیازات برنامه ریزی های فرهنگی در حوزه کانون های مساجد است که توسط جوانان متعهد در سطح مساجد استان روی می دهد.

رجبی بیان کرد: آمادگی کامل برای حمایت از برنامه های فرهنگی در شهرستان نیر را داریم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز متعهد می شود تا از برنامه های کانون های مساجد حمایت کافی داشته باشد.