جلسه توجیهی رابطین کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین برگزار شد
جلسه توجيهي رابطين کانون‌هاي فرهنگي هنري شهرستان‌هاي اردبيل، نير، نمين و سرعين برگزار شد

جلسه توجیهی رابطین کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین برگزار شد

جلسه توجيهي و هماهنگي رابطين و مدير مسئولان کانون هاي ويژه خواهران شهرستان هاي اردبيل، نير، نمين و سرعين با حضور «مصطفي آمون» مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل برگزار شد.
شناسه خبر : 52561 تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛ جلسه توجیهی و هماهنگی رابطین و مدیر مسئولان کانون های ویژه خواهران شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین با حضور «مصطفی آمون» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار شد.

«مصطفی آمون» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در جلسه با اشاره به نقش رابطین در انگیزه دهی به مدیر مسئول کانون ها در ثبت فعالیت ها، گفت: مقام معظم رهبری در 19 مهرماه 1391 در خصوص جذب نوجوانان و جوانان به مساجد راهکارهای مهمی را بیان کرده اند و با عملیاتی کردن این موارد می توانیم موفقیت بیشتری نسبت به جذب نسل امروز به مساجد را شاهد باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: مسجد طراز اسلامی یعنی تمام مولفه های مسجد باید همسو و فعال با هم حرکت کند و تحقق آن نیازمند همدلی و هماهنگی بیشتر مدیران کانون ها با دیگر ارکان مسجد است.

وی خاطر نشان کرد: پنجمین رویداد ملی «فهما» آغاز شده و رابطین نقش اساسی در تبیین این رویداد در بین مدیر مسئولان کانون ها را برعهده دارند.

آمون اظهار داشت: همدلی و همکاری رابطین کانون ها برای اجرای برنامه های فاخر فرهنگی و هنری در مساجد می تواند عامل جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد گردد.

جلسه توجيهي رابطين کانون‌هاي فرهنگي هنري شهرستان‌هاي اردبيل، نير، نمين و سرعين برگزار شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تصریح کرد: رابطین از بین مدیران مسئول فعال در کانون ها انتخاب می شود تا بتوان با هم افزایی کمک حال کانون های دیگر باشد و بتوانند با تعامل بیشتر در جهت افزایش فعالیت های فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، هنری و ورزشی در مساجد گام بردارند.

آمون ادامه داد: مساجد مامن مطمئن در بین والدین برای حضور نوجوانان و جوانان هست و این فرصت مغتنمی برای اجرای فعالیت های تربیت محور است.

وی با بیان این مطلب که شهید سردار سلیمانی در جمع ائمه جماعات مساجد کشور به نقش محوری تربیت نوجوانان و جوانان در مساجد تاکید و اضافه کرد: حضور و نقش محوری ائمه جماعات در توسعه برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی و ایجاد مساجد جامعه محور می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شود.

جلسه توجيهي رابطين کانون‌هاي فرهنگي هنري شهرستان‌هاي اردبيل، نير، نمين و سرعين برگزار شد

در پایان این جلسه احکام مدیر مسئولی صادره شده به این عزیزان اهدا شد و بزودی احکام مسئولیت سایر مدیر مسئولان کانون های مساجد استان نیز طی مراسمی اهدا خواهد شد.