اهدای بیش از 500 جلد قرآن کریم به پایگاه‌های قرآنی کانون‌های مساجد استان اردبیل
اهداي بيش از 500 جلد قرآن کريم به پايگاه‌هاي قرآني کانون‌هاي مساجد استان اردبيل

اهدای بیش از 500 جلد قرآن کریم به پایگاه‌های قرآنی کانون‌های مساجد استان اردبیل

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: بيش از 500 جلد قرآن کريم به پايگاه هاي قرآني کانون هاي مساجد استان اردبيل اهدا شد تا زمينه اجراي برنامه هاي قرآني در سطح کانون ها تقويت شود.
شناسه خبر : 52534 تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۱
مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: بیش از 5000 جلد قرآن کریم به پایگاه های قرآنی کانون های مساجد استان اردبیل اهدا شد تا زمینه اجرای برنامه های قرآنی در سطح کانون ها تقویت شود.
 
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل ادامه داد: طی سال جاری بیش از 97 پایگاه قرآنی در بین کانون های مساجد استان تشکیل شده است که برنامه های قرآنی را به صورتی هفتگی اجرا می کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: این برنامه معنوی پس از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی اجرایی شد و به همت نوجوانان و جوانان مسجدی توانستیم آن را به یک برنامه هفتگی تبدیل کنیم.
 
آمون اذعان داشت: تلاش می کنیم با تامین رحل و قرآن کریم مورد نیاز کانون ها، گام های اساسی در تقویت برنامه های قرآنی برداریم و به توسعه بیش از پیش برنامه های قرآنی با حضور نوجوانان و جوانان کمک کنیم.
 
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان افزود: برگزاری کرسی تلاوت مجلسی به همراه تفسیر سوره و بیان قصص قرآنی از جمله بخش های مهم برنامه پایگاه های قرآنی است که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان مواجه می شود.