کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های مختلف به همت اعضای هنرمند کانون فرهنگی هنری الهادی (ع)
کسب رتبه‌هاي برتر در جشنواره‌هاي مختلف به همت اعضاي هنرمند کانون فرهنگي هنري الهادي (ع)

کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های مختلف به همت اعضای هنرمند کانون فرهنگی هنری الهادی (ع)

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: «رحمان مجرد» در جشنواره ملي «کوک چهارم» و «رضا جمالي» در سومين جشنواره سراسري فيلم روستايي و عشايري کليبر به عنوان اعضاي هنرمند کانون فرهنگي هنري الهادي (ع) موفق به کسب رتبه هاي برتر شد.
شناسه خبر : 52213 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۸

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: «رحمان مجرد» در جشنواره ملی «کوک چهارم» و «رضا جمالی» در سومین جشنواره سراسری فیلم روستایی و عشایری کلیبر به عنوان اعضای هنرمند کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) موفق به کسب رتبه های برتر شد.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل افزود: «رحمان مجرد» هنرمند خوش ذوق و عضو کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) موفق به کسب رتبه دوم جشنواره ملی «کوک چهارم» شد، وی همچنین تاکنون در بیش از ۲۰۰ جشنواره ملی و بین‌المللی موفق به دریافت جایزه شده است.

وی اضافه کرد: جشنواره ملی «کوک چهارم» در موضوع های عکس، فیلم موبایلی و دوربین حرفه‌ای و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود.

آمون اذعان داشت: «رضا جمالی» از کارگردان برجسته استان و عضو کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) نیز در سومین جشنواره سراسری فیلم روستایی و عشایری کلیبر موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس جشنواره برای بهترین فیلم داستانی شد.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان یادآور شد: فیلم «خانه اکبر» ساخته کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) به کارگردانی «رضا جمالی» نیز در این جشنواره جایزه بهترین بازیگر مرد را به خود اختصاص داد.

آمون تاکید کرد: جشنواره عکس و فیلم روستایی و عشایری کلیبر به همت نهادهای فرهنگی در این شهرستان برگزار می شود و سومین دوره آن نیز چهاردهم مهرماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.