راهیابی فیلم کوتاه «خانه اکبر» تولیدی کانون الهادی به مرحله داوری جشنواره فیلم کلیبر
راهيابي فيلم کوتاه «خانه اکبر» توليدي کانون الهادي به مرحله داوري جشنواره فيلم کليبر

راهیابی فیلم کوتاه «خانه اکبر» تولیدی کانون الهادی به مرحله داوری جشنواره فیلم کلیبر

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: فيلم کوتاه «خانه اکبر» به کارگرداني رضا جمالي و توليد شده در کانون فرهنگي هنري الهادي به مرحله نهايي داوري جشنواره فيلم روستايي و عشايري کليبر راه يافت.
شناسه خبر : 51911 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۵۸

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: فیلم کوتاه «خانه اکبر» به کارگردانی رضا جمالی و تولید شده در کانون فرهنگی هنری الهادی به مرحله نهایی داوری جشنواره فیلم روستایی و عشایری کلیبر راه یافت.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل تصریح کرد: این اثر در سال 1401 به همت کانون فرهنگی هنری الهادی تولید شد و تاکنون در جشنواره های مختلف موفق به دریافت جایزه شده است.

وی اذعان داشت: سومین جشنواره سراسری فیلم روستایی و عشایری کلیبر از 11 الی 14 مهر ماه 1402 در شهرستان کلیبر برگزار می شود و برگزیدگان نهایی نیز معرفی خواهند شد.

آمون اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش مسابقه، جنبی و مهمان با هدف تبیین و ترویج فرهنگ، سنن و آداب و رسوم بومی روستائیان و عشایرمنطقه، نقش روستائیان و عشایر در تبیین و ترویجِ ارزشهای اسلامی و اخلاقی، نقش روستائیان و عشایر در تبیین و ترویجِ عفاف و حجاب، نقش روستائیان و عشایر در دفاع مقدس، نقش آئین‌ها و رسوم بومی روستائی و عشایر در زندگی امروزه آنها، تبیین نقش و جایگاه روستائیان و عشایر در رشد تولید، و اشتغال و خوکفایی کشور، تبیین نقش و جایگاه روستائیان و عشایر  در جذب گردشگر، سبک زندگی، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت در خانواده روستایی و عشایر، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه روستایی و عشایر برگزار شده است.