غرفه حجاب و عفاف کانون‌های مساجد با عنوان «نسل نور و غرور» افتتاح شد
غرفه حجاب و عفاف کانون‌هاي مساجد با عنوان «نسل نور و غرور» افتتاح شد

غرفه حجاب و عفاف کانون‌های مساجد با عنوان «نسل نور و غرور» افتتاح شد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: همزمان با برپايي نمايشگاه «مهر و ماه» در محل نمايشگاه بين المللي اردبيل، غرفه حجاب و عفاف کانون هاي مساجد با عنوان «نسل نور و غرور» آغاز به کار کرد.
شناسه خبر : 51773 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه «مهر و ماه» در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل، غرفه حجاب و عفاف کانون های مساجد با عنوان «نسل نور و غرور» آغاز به کار کرد.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل افزود: فعالیت ها و برنامه های این غرفه با محوریت ترویج فرهنگ معنوی حجاب و عفاف در بین نوجوانان و جوانان طرح ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: نماد استفاده از چادر، پوسترهای تبلیغی فرهنگ حجاب و عفاف از گذشته تا حال، نقاشی کودکان، دلنوشته «حس خوب»، توزیع کتابچه های تبلیغی حجاب و عفاف و سایر برنامه های فرهنگی و هنری از جمله فعالیت های است که در این غرفه به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

آمون اظهار داشت: این نمایشگاه از 4 تا 7 مهرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۲۲ در نمایشگاه بین المللی دایر است و از همه علاقمندان دعوت می شود تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان یادآور شد: نسل امروز نیازمند آگاهی بخشی در حوزه حجاب و عفاف است و بیشترین برنامه های فرهنگی کانون های مساجد به حوزه فرهنگ حجاب و عفاف ویژه نوجوانان و جوانان اختصاص یافته است.