تداوم برنامه‌های طرح تعالی و تحکیم خانواده در کانون‌های مساجد
تداوم برنامه‌هاي طرح تعالي و تحکيم خانواده در کانون‌هاي مساجد

تداوم برنامه‌های طرح تعالی و تحکیم خانواده در کانون‌های مساجد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: سلسله برنامه‌هاي طرح تعالي و تحکيم خانواده در کانون‌هاي منتخب مساجد استان در حال برگزاري است.
شناسه خبر : 51139 تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۷

 مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: سلسله برنامه‌های طرح تعالی و تحکیم خانواده در کانون های منتخب مساجد استان با هدف تبیین جایگاه خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال برگزاری است.  

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: استعدادیابی و استعدادشناسی، پرواز تا بی نهایت، دانش افزایی مادران و تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، پاتوق نوجوانان، مادران قرآنی، سواد رسانه و حجاب و عفاف از عناوین محوری این سلسله برنامه‌ها است. 
 
وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه برای خانواده‌ها پیش بینی شده، ادامه داد: تقویت تحکیم بنیان خانواده و مبارزه با جنگ فرهنگی و شناختی دشمن از دیگر اهداف این برنامه است.
 
آمون خاطر نشان کرد: امروز جنگ فرهنگی دشمن، بنیان خانواده را هدف قرار داده چرا که فروپاشی بنیان مستحکم خانواده می‌تواند جامعه را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اعلام داشت: مساجد بهترین محل برای آموزش و دورهمی‌های خانواده محور با محوریت آداب و سنن اسلامی است. 
 
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و استان را برای نوجوانان و جوانان بیان کرده و الگوهای واقعی و غرورآفرین همانند شهدای بزرگوار را به جوانان معرفی کنیم.

آمون افزود: این برنامه فرهنگی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با مشارکت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.