سلسله برنامه طرح تعالی و تحکیم خانواده از شهرستان اصلاندوز استارت خورد
سلسله برنامه طرح تعالي و تحکيم خانواده از شهرستان اصلاندوز استارت خورد

سلسله برنامه طرح تعالی و تحکیم خانواده از شهرستان اصلاندوز استارت خورد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: اولين ويژه برنامه طرح تعالي و تحکيم خانواده از شهرستان اصلاندوز آغاز شد و برنامه هاي خانواده محور در ساير شهرستان ها نيز اجرا مي شود.
شناسه خبر : 50890 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۳

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: اولین ویژه برنامه طرح تعالی و تحکیم خانواده از شهرستان اصلاندوز آغاز شد و برنامه های خانواده محور در سایر شهرستان ها نیز اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: استعدادیابی و استعدادشناسی، پرواز تا بی نهایت، دانش افزایی مادران و تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، پاتوق نوجوانانه، مادران قرآنی، سواد رسانه و حجاب و عفاف از جمله محورهای این برنامه فرهنگی است.

وی اظهار داشت: توانمندسازی نوجوانان و جوانان در امر مهارت های زندگی و سبک زندگی از مهمترین محورهای این دوره آموزشی است که در سراسر استان اردبیل برگزار خواهد شد.

آمون خاطر نشان کرد: آگاهی سازی نوجوانان و جوانان نسبت به مسئولیت و فعالیت اجتماعی از مهمترین کارکردهای مساجد است که در دوره آموزشی طرح تعالی و تحکیم خانواده پیگیری می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: امیدواریم اجرای دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی منجر به تحول مثبت در زندگی خانواده‌ها شود.