مسابقه عکس «کربلای خانوادگی» برگزار می‌شود
مسابقه عکس «کربلاي خانوادگي» برگزار مي‌شود

مسابقه عکس «کربلای خانوادگی» برگزار می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل از برگزاري مسابقه عکس «کربلاي خانوادگي» با هدف رويش کربلا در متن زندگي به مناسبت فرارسيدن اربعين حسيني خبر داد.
شناسه خبر : 50889 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۷

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: مسابقه عکس «کربلای خانوادگی» با هدف رویش کربلا در متن زندگی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: نوجوانان و جوانان در پیاده روی اربعین، کودکان و پیاده روی اربعین، پیاده روی خانوادگی اربعین، نماز جماعت و پیاده روی اربعین، جاماندگان پیاده روی اربعین و جلوه های ویژه در پیاده روی اربعین از جمله محورهای این مسابقه فرهنگی است.

وی اعلام داشت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند از طریق شبکه های اجتماعی ایتا، بله و روبیکا به شماره 09018897103 آثار خود را ارسال کنند.

آمون یادآور شد: شرکت کنندگان عکس های خود را به صورت افقی و با رزولیشن 300dpi و حداکثر 5 عکس را به همراه مشخصات فردی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا 25 شهریور ماه است، افزود: جوایز این مسابقه نیز به نفر اول 10 میلیون ریال، نفر دوم 8 میلیون ریال، نفر سوم 5 میلیون ریال و علاوه بر این به 10 عکس برتر نیز جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

آمون تاکید کرد: این مسابقه به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیرخانه کنگره 3400 شهید استان اردبیل و موسسه فرهنگی هنری تصویر هنر آرتا برگزار می شود.