اجرای گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در کنگره 3400 شهید استان اردبیل
اجراي گروه‌هاي سرود بچه‌هاي مسجد در کنگره 3400 شهيد استان اردبيل

اجرای گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در کنگره 3400 شهید استان اردبیل

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: بيش از 500 نفر از اعضاي کانون هاي مساجد استان اردبيل با حضور در کنگره 3400 شهيد استان اردبيل سرود «از چالدران تا شلمچه» را اجرا کردند.
شناسه خبر : 50702 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۵

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: بیش از 500 نفر از اعضای کانون های مساجد استان اردبیل با حضور در کنگره 3400 شهید استان اردبیل سرود «از چالدران تا شلمچه» را اجرا کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: کنگره 3400 شهید استان اردبیل امروز یکشنبه 29 مرداد ماه در سالن ورزشی جهان پهلوان رضازاده با حضور فرمانده سپاه پاسداران و سایر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: نقش آفرینی بچه های مسجد در بخشی از این برنامه و اجرای سرود به یاد و نوای شهدا از افتخارات بچه های مسجد بود که نصیب آنها شد و یک افتخار برای کانون های مساجد بود.

آمون اظهار داشت: از همکاری و همدلی دستگاه های متولی این کنگره نیز سپاسگزاریم که اجرای پرافتخار سرود کنگره را به بچه های مسجد استان سپردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: این گروه های سرود از مناطق مختلف استان گردهم آمدند تا بتوانید دین خود را به شهدا انجام دهند.