آمادگی ضبط گروه سرود بچه‌های مسجد برای اجرای ۵۰۰ نفره در کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل
آمادگي ضبط گروه سرود بچه‌هاي مسجد براي اجراي ۵۰۰ نفره در کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهيد استان اردبيل

آمادگی ضبط گروه سرود بچه‌های مسجد برای اجرای ۵۰۰ نفره در کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: گروه هاي سرود کانون هاي مساجد در حال تمرين شعر شهدا براي اجرا در کنگره 3400 شهيد استان اردبيل مي شوند.
شناسه خبر : 50370 تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: بیش از 500 نفر از گروه های سرود کانون های مساجد در حال آمادگی و تمرین برای اجرای شعر شهدا در کنگره 3400 شهید استان اردبیل می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: همزمان با اجرای کنگره 3400 شهید استان اردبیل بخشی از این آئین معنوی با حضور اعضای کانون های مساجد و اجرای سرود شهدا خواهد بود.

وی افزود: گروه های سرود کانون های مساجد توانمندی خوبی برای اجرای سرود در برنامه های مختلفی استانی و کشوری را داشته اند و امیدواریم این برنامه معنوی که مزین به نام شهدا است، نیز با حال و هوای معنوی اجرا شود.

آمون اذعان داشت: گروه های سرود متشکل از نوجوانان و جوانان از خواهران و برادران است و این قشر انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: برگزاری این کنگره به دست نوجوانان و جوانان انقلابی پیام بزرگی دارد و نوید بخش آینده روشن برای تداوم راه شهدا دارد.