بیش از 100 محفل انس با قرآن کریم در شب عاشورا در مساجد برگزار شد
بيش از 100 محفل انس با قرآن کريم در شب عاشورا در مساجد برگزار شد
به همت اعضای کانون های مساجد؛

بیش از 100 محفل انس با قرآن کریم در شب عاشورا در مساجد برگزار شد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل از برپايي بيش از 100 محفل انس با قرآن کريم به همت اعضاي کانون هاي مساجد در شب عاشورا به ياد زمزمه‌هاي عارفانه حضرت اباعبدالله (ع) و اصحاب ايشان خبر داد.
شناسه خبر : 49939 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: بیش از 100 محفل انس با قرآن کریم به همت اعضای کانون های مساجد در شب عاشورا به یاد زمزمه‌های عارفانه حضرت اباعبدالله (ع) و اصحاب ایشان برپا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: فعالان کانون های مساجد پس از برگزاری  آئین ها عزاداری سید و سالار شهیدان و شهدای دشت کربلا در اقدامی معنوی با برپایی محفل انس با قرآن کریم آخرین زمزمه های قرآن کریم توسط امام حسین (ع) و یارانشان در دشت کربلا را تداعی می کنند.

بيش از 100 محفل انس با قرآن کريم در شب عاشورا برپا شد

وی خاطر نشان کرد: در این محافل قرآنی قرائت سوره «مسد» زمزمه شد و در پایان نیز فعالان کانون های مساجد اقدامات شیطانی کشورهای اروپایی در به آتش کشیدن قرآن کریم را محکوم کردند.

بيش از 100 محفل انس با قرآن کريم در شب عاشورا برپا شد

 

آمون اظهار داشت: مشارکت در پویش «من عاشق قرآنم» از مهمترین اهداف برپایی این محافل انس با قرآن کریم به همت فعالان کانون های مساجد در سراسر استان است.

بيش از 100 محفل انس با قرآن کريم در شب عاشورا برپا شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: یادآوری برای حفظ ساحت مقدس قرآن کریم و ترویج تلاوت قرآن کریم در شب عاشورا و ترویج نماز اول وقت از دیگر اهداف برگزاری این محافل انس با قرآن کریم بود.