طرح مانا در 20 کانون‌ منتخب مساجد استان اردبیل اجرا خواهد شد
طرح مانا در 20 کانون‌ منتخب مساجد استان اردبيل اجرا خواهد شد

طرح مانا در 20 کانون‌ منتخب مساجد استان اردبیل اجرا خواهد شد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: طرح مانا با همدلي و همکاري 20 کانون منتخب مساجد استان اردبيل با هدف کمک به اعتماد به نفس و افزايش مهارت‌هاي زندگي نوجوانان و جوانان اجرايي خواهد شد.
شناسه خبر : 49486 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: طرح مانا با همدلی و همکاری 20 کانون منتخب مساجد استان اردبیل با هدف کمک به اعتماد به نفس و افزایش مهارت های زندگی نوجوانان و جوانان اجرایی خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: این طرح با همکاری بهزیستی استان و کانون ها با محوریت مساجد اجرایی می شود و مهمترین هدف آن رفع مسائل و مشکلات با روش های بارش فکری و مشارکت جمعی به همکاری دفاتر تسهیلگری است.

وی اضافه کرد: مرحله اولیه این طرح در کانون های مساجد روستایی و مناطق کم برخوردار اجرا می شود و تلاش خواهیم کرد تا با تشکیل پاتوق های نوجوانانه، مشکلات پیرامونی محله را احصا و راه حل و راهکارهای مناسب فکری برای حل این معضلات را ارائه کنند.

آمون اعلام داشت: این طرح می تواند نقش مهمی در انگیزه دهی به نوجوانان و جوانان و نقش آفرینی آنها در مطالبه گری از دستگاه های اجرایی و مشارکت در خدمات عمومی را داشته و زمینه ساز مشارکت آنها در افزایش ظرفیت های مختلف باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به اینکه مساجد نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، بیان کرد: این طرح با همکاری بهزیستی، کانون های مساجد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اجرای می شود و فعالان کانون های مساجد نیز نقش مهمی در اجرای این طرح خواهند داشت.

آمون ادامه داد: پیشرفت اجتماعی همیشه با مشارکت جمعی و همکاری اقشار مختلف مردم رقم می خورد و یکی از اهداف این طرح حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت های جمعی برای رفع معضلات و مشکلات است.