کارگاه آموزشی استعدادیابی و استعدادپروری فرزندان در کانون فرهنگی هنری مشفقین برگزار می‌شود
کارگاه آموزشي استعداديابي و استعدادپروري فرزندان در کانون فرهنگي هنري مشفقين برگزار مي‌شود

کارگاه آموزشی استعدادیابی و استعدادپروری فرزندان در کانون فرهنگی هنری مشفقین برگزار می‌شود

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري مشفقين مصلي اردبيل از اجراي اولين کارگاه آموزشي استعداديابي و استعدادپروري فرزندان ويژه والدين در مصلي اردبيل خبر داد.
شناسه خبر : 49456 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۷

محمدرضا توانا در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت:  اولین کارگاه آموزشی استعدادیابی و استعدادپروری فرزندان ویژه والدین در مصلی اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشفقین مصلی اردبیل تصریح کرد: ارائه مهمترین متدهای کشف و پرورش استعداد فرزندان، شناخت هوش های غالب فرزندان، بهره مندی حداکثری از توانایی های هوش فرزندان در مسیر موفقیت و موفقیت تحصیلی بر پایه کشف و رشد هوش های چندگانه از مهمترین محورهای مورد بحث در این کارگاه آموزشی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی به صورت رایگان در مصلی اردبیل برگزار خواهد شد، افزود: علاقمندان برای ثبت نام در این کارگاه آموزشی می توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره 10008940451 پیامک کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشفقین خاطر نشان کرد: دکتر علی جباری موسس اولین مرکز تخصصی استعدادیابی و استعدادپروری استان مدرس این کارگاه آموزشی خواهند بود.

توانا یادآور شد: این کارگاه روز چهارشنبه 28 تیرماه از ساعت 16 در مصلای اردبیل برگزار می شود و از عموم والدین دعوت می شود تا در راستای پرورش استعدادهای فرزندان خود در این دوره شرکت کنند.

وی عنوان کرد: این کارگاه به همت کانون فرهنگی هنری مشفقین و با مشارکت معاونت فرهنگی ستاد نماز جمعه اردبیل، امور فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل، دبیرخانه کنگره 3400 شهید استان، شهرداری اردبیل، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل و هیات شهدای گمنام اردبیل برگزار می شود.