همایش پیاده روی خانوادگی «غدیر» برگزار می شود
همايش پياده روي خانوادگي «غدير» برگزار مي شود

همایش پیاده روی خانوادگی «غدیر» برگزار می شود

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: همايش پياده روي خانوادگي «غدير» از امامزاده سيد صدرالدين (ع) تا شهيدگاه مجموعه تاريخي شيخ صفي همزمان با روز عيد غديرخم برگزار مي شود.
شناسه خبر : 49228 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۶

مصطفی آمون در گفتگو باروابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: همایش پیاده روی خانوادگی «غدیر» از امامزاده سید صدرالدین (ع) تا شهیدگاه مجموعه تاریخی شیخ صفی همزمان با روز عید غدیرخم برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: این برنامه فرهنگی با مشارکت نهادهای مردمی و فعالان کانون های مساجد شهر اردبیل برگزار می شود و از عموم مردم دعوت می شود تا با حضور پرشور خود این برنامه فرهنگی که مزین به نام مولا امیر المومنین (ع) است، را حمایت کنند.

وی اظهار داشت: این برنامه فرهنگی از ساعت 15:30 روز جمعه 16 تیرماه از امامزاده سید صدرالدین (ع) واقع در ابتدای جاده اردبیل – مشگین شهر آغاز می شود و منتهی به محوطه شهیدگاه در مجموعه تاریخی شیخ صفی الدین خواهد بود.

آمون خاطر نشان کرد: تجدید میثاق با اهل بیت و ولایت از جمله اهداف برپایی این برنامه فرهنگی است و این برنامه پیاده روی برای اولین بار در سطح شهر اردبیل برگزار می شود.