ثبت بیش از ۸۰ پایگاه قرآنی به همت کانون‌های مساجد استان اردبیل
ثبت بيش از ۸۰ پايگاه قرآني به همت کانون‌هاي مساجد استان اردبيل

ثبت بیش از ۸۰ پایگاه قرآنی به همت کانون‌های مساجد استان اردبیل

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: بيش از 80 پايگاه قرآني کانون هاي مساجد استان اردبيل ثبت شده است که برنامه هاي مختلف قرآني را با حضور نوجوانان و جوانان اجرايي مي کند.
شناسه خبر : 49016 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۸

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: بیش از 80 پایگاه قرآنی کانون های مساجد استان اردبیل ثبت شده است که برنامه های مختلف قرآنی را با حضور نوجوانان و جوانان اجرایی می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: از ابتدای امسال پس از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل پایگاه های قرآنی، کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدام به تشکیل پایگاه های قرآنی در مساجد کرد.

وی خاطر نشان کرد: برپایی یک جلسه تلاوت مجلسی به همراه تفسیر و بیان قصص قرآنی از مهمترین برنامه های این پایگاه ها به صورت هفتگی است.

آمون ادامه داد: اهتمام به برگزاری کلاس های روخوانی و روان خوانی، طرح تلاوت نور و برپایی محافل انس با قرآن کریم در سطح محلات و مساجد از دیگر برنامه های قرآنی طی ایام تابستان و برنامه های اوقات فراغت خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: افزایش سطح کیفی و کمی برنامه های قرآنی از مهمترین اهداف این طرح است تا استعدادهای قرآنی از بین نوجوانان و جوانان شناسایی و کشف شوند.

آمون اعلام داشت: تشکیل پایگاه های قرآنی در کانون های مساجد با هدف لبیک به منویات مقام معظم رهبری و ترویج مفاهیم و معارف قرآن کریم در سطح جامعه است.