پویش بزرگ «به عشق علی (ع)» همزمان با عید غدیرخم اجرا می‌شود
پويش بزرگ «به عشق علي (ع)» همزمان با عيد غديرخم اجرا مي‌شود

پویش بزرگ «به عشق علی (ع)» همزمان با عید غدیرخم اجرا می‌شود

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل از اجراي پويش بزرگ «به عشق علي (ع)» همزمان با عيد غديرخم خبر داد و گفت: اين پويش با هدف نشان دادن عشق و ارادت نوجوانان و جوانان به اهل بيت (ع) به ويژه حضرت علي (ع) برگزار مي شود.
شناسه خبر : 49015 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۵

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اردبیل گفت: پویش بزرگ «به عشق علی (ع)» همزمان با عید غدیرخم و با هدف نشان دادن عشق و ارادت نوجوانان و جوانان به اهل بیت (ع) به ویژه حضرت علی (ع) برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: این پویش با محوریت به عشق علی صدقه می دهم، به عشق علی گل هدیه می دهم، به عشق علی مسافری را صلواتی سوار می کنم، به عشق علی حت با یک پرس اطعام می کنم، به عشق علی بی بهانه به خانواده هدیه می دهم، به عشق علی به پدر و مادر سر می زنم، به عشق علی در فروش اجناس تخفیف می دهم، به عشق علی به کودکان عیدی می دهم و به عشق علی مهمانی می دهم اجرا می شود.  

وی عنوان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب عکس یا فیلم در موضوع های فوق از طریق شبکه اجتماعی ایتا به شماره 09018897103 ارسال نمایند.

آمون اعلام داشت: از همه فعالان کانون های مساجد و نوجوانان و جوانان دعوت می کنیم تا با مشارکت در این حرکت فرهنگی بتوانند پیام غدیر را برای نسل های آینده منتقل کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: به آثار برتر و منتخب به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.