انعقاد بیش از 40 تفاهم‌نامه با هدف تقویت برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد استان
انعقاد بيش از 40 تفاهم‌نامه با هدف تقويت برنامه‌هاي تابستانه کانون‌هاي مساجد استان

انعقاد بیش از 40 تفاهم‌نامه با هدف تقویت برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد استان

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: بيش از 40 تفاهم نامه همکاري آموزشي، تفريحي، فرهنگي با نهادهاي دولتي و بخش خصوص با هدف تقويت برنامه هاي تابستانه کانون هاي مساجد استان منعقد شد.
شناسه خبر : 48721 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از 40 تفاهم نامه همکاری آموزشی، تفریحی، فرهنگی با نهادهای دولتی و بخش خصوص با هدف تقویت برنامه های تابستانه کانون های مساجد استان منعقد شد.

بیش از 40 تفاهم نامه همکاری آموزشی، تفریحی، فرهنگی با نهادهای دولتی و بخش خصوص با هدف تقویت برنامه های تابستانه کانون های مساجد استان منعقد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد امسال با شعار «مسجد، کانون نشاط» آغاز شده و هم اکنون فعالیت های فرهنگی، قرآنی، اجتماعی، هنری، دینی و ورزشی در پایگاه های اوقات فراغت کانون های مساجد در حال برگزاری است.

وی اعلام داشت: بخشی از این تفاهم نامه مربوط به دوره های آموزشی مختلف است که تلاش کرده ایم با انعقاد تفاهم نامه خدمات رایگان آموزشی را در اختیار نوجوانان و جوانان مسجدی قرار دهیم.

آمون خاطر نشان کرد: انعقاد تفاهم نامه با مراکز تفریحی برای تامین شور و نشاط برای نوجوانان و جوانان از دیگر مواردی هست که به صورت تخفیف ویژه در اختیار آنها قرار گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: مهارت آموزی و توجه به امور رفاهی نوجوانان و جوانان مسجد از دیگر مواردی بود که در این تفاهم نامه ها لحاظ شده که با تخفیف ویژه می توانند از آن بهره مند شوند.

آمون ضمن تقدیر از دستگاه های اجرایی و فرهنگی و بخش خصوصی از توجه ویژه به نوجوانان و جوانان مسجدی و ارائه تخفیف های ویژه، عنوان کرد: امیدواریم با شروع فعالیت های تابستانه کانون های مساجد این تفاهم نامه بتواند بخشی از نیازهای آموزشی، تفریحی، مهارتی و رفاهی بچه های مسجد را تامین کند.