دارالقرآن الکریم حامی مسابقه قرآنی «مدهامتان» خواهد بود
دارالقرآن الکريم حامي مسابقه قرآني «مدهامتان» خواهد بود
مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

دارالقرآن الکریم حامی مسابقه قرآنی «مدهامتان» خواهد بود

حجت الاسلام طهماسبي گفت: دارالقرآن الکريم تبليغات اسلامي حامي مسابقه قرآني «مدهامتان» خواهد بود و آمادگي کامل براي برگزاري هر چه باشکوه تر اين مسابقه عظيم قرآني را داريم.
شناسه خبر : 48585 تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

حجت الاسلام طهماسبی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: تعامل و هم افزایی نهادهای قرآنی به پرورش نیروهای متخصص در حوزه قرآنی می انجامد و باید در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی گام برداریم.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: مشارکت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در مسابقه قرآنی «مدهامتان» توانسته یک جریان سازی بزرگ قرآنی در استان اردبیل را رقم بزند.

وی عنوان کرد: آمادگی کامل برای تقویت مربیان قرآنی در کانون های مساجد با حضور اساتید برجسته قرآنی را داریم و باید این ظرفیت های عظیم را بیش از پیش توانمند کنیم.

حجت الاسلام طهماسبی اظهار داشت: دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی حامی مسابقه قرآنی «مدهامتان» خواهد بود و آمادگی کامل برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مسابقه عظیم قرآنی را داریم.

این مقام مسئول تاکید کرد: امروز گسترش فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان و جوانان نیازمند اهتمام همه دستگاه های متولی است و دارالقرآن کریم آمادگی کامل برای همکاری با فعالان کانون های مساجد را دارد.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: آنچه نوجوانان و جوانان را با فرهنگ و تربیتی دینی آشنا تر می کند انس و الفت آنها با قرآن کریم است و این وظیفه تک تک نهادهای متولی در این خصوص است.

حجت الاسلام طهماسبی خاطر نشان کرد: زیرساخت های قوی آموزش قرآن کریم در سطح استان وجود دارد و باید از این ظرفیت ها به خوبی برای تربیت نسل های آینده قرآنی استفاده شود.