نوجوانان و جوانان با اتکا به ایمان و امید در فعالیت‌های مسجدمحور حضور داشته باشند
نوجوانان و جوانان با اتکا به ايمان و اميد در فعاليت‌هاي مسجدمحور حضور داشته باشند
مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره):

نوجوانان و جوانان با اتکا به ایمان و امید در فعالیت‌های مسجدمحور حضور داشته باشند

سليمي گفت: نوجوانان و جوانان با اتکا به ايمان و اميد در فعاليت هاي مسجد محور حضور فعال داشته باشند تا سعادت مندي را در زندگي خود درک کنند.
شناسه خبر : 48555 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛ حمید سلیمی در آئین افتتاحیه برنامه های تابستانی و اختتامیه طرح رویش بچه های مسجد ویژه پسران در اردوگاه مقدس اردبیلی، گفت: نوجوانان و جوانان با اتکا به ایمان و امید در فعالیت های مسجد محور حضور فعال داشته باشند تا سعادت مندی را در زندگی خود درک کنند.

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) افزود: توصیه ای به نوجوانان و جوانان می کنم که هیچگاه از مساجد جدا نشوید.

سلیمی خاطر نشان کرد: احترام به پدر و مادر از دیگر راه های سعادتمندی برای نوجوانان و جوانان است که با انجام آن قطعا خداوند متعال به آنها کمک خواهد کرد.

در ادامه این مراسم، رضوان باقلاچی با اشاره به اینکه شناخت از خود مقدمه ای برای خداشناسی است، اظهار داشت: جوانان در تمامی مراحل زندگی خود به فکر افزایش معرفت درونی باشند تا سعادت و خوشبختی را درک کنند.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: شور و نشاط جوانی همیشه در برنامه های کانون های مساجد موج می زد و از همه عوامل اجرایی برگزاری این اردو سپاسگزارم که زمینه فعالیت های تربیتی و آموزشی را برای بچه های مسجد فراهم کرده اند.