مراسم افتتاحیه غنی‌سازی اوقات فراغت شهر هشتجین برگزار شد
مراسم افتتاحيه غني‌سازي اوقات فراغت شهر هشتجين برگزار شد

مراسم افتتاحیه غنی‌سازی اوقات فراغت شهر هشتجین برگزار شد

مراسم افتتاحيه غني سازي اوقات فراغت شهر هشتجين با حضور مدير مسئولان شهر هشتجين در مسجد آدينه برگزار شد.
شناسه خبر : 48262 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛ مراسم افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت شهر هشتجین با حضور مدیر مسئولان شهر هشتجین در مسجد آدینه برگزار شد.

در این آئین، حسن مهدوی با اشاره به اینکه فعالیت های مختلف کانون های شهر هشتجین بسیار گسترده و مناسب است، گفت: مدیران کانون اهتمام ویژه ای برای ثبت فعالیت های فرهنگی، قرآنی، اجتماعی، دینی و هنری در سامانه «بچه های مساجد» داشته باشند.

کارشناس مسئول توسعه و ساماندهی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: مسابقه قرآنی «مدهامتان» یکی از مسابقه های معتبر قرآنی است که مراحل ثبت نام آن در حال انجام است و اعضای کانون های مساجد دعوت می شود تا در این مسابقه حضور فعال داشته باشند.

وی تصریح کرد: ثبت کانون برای تشکیل پایگاه های قرآنی و برگزاری برنامه های قرآنی مختلف از دیگر فعالیت های است که انتظار داریم مدیران کانون ها در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند تا شاهد گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان باشیم.

مهدوی با تاکید بر اینکه 16 کانون فرهنگی هنری در بخش هشتجین فعال است، اظهار داشت: سطح بندی مدیر مسئول و کانون ها بزودی در سامانه «بچه های مسجد» صورت خواهد گرفت و بر اساس فعالیت های کانون ها از آنها حمایت خواهد شد.

تبادل نظر در خصوص برنامه های اوقات فراغت شهر هشتجین از دیگر بخش های این آئین بود.