مراسم افتتاحیه غنی‌سازی اوقات فراغت در شهرستان کوثر برگزار شد
مراسم افتتاحيه غني‌سازي اوقات فراغت در شهرستان کوثر برگزار شد

مراسم افتتاحیه غنی‌سازی اوقات فراغت در شهرستان کوثر برگزار شد

مراسم افتتاحيه غني‌سازي اوقات فراغت در شهرستان کوثر با حضور رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان و مدير مسئول کانون‌ها در سالن اجتماع فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کوثر برگزار شد.
شناسه خبر : 48261 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛ مراسم افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان کوثر با حضور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و مدیر مسئول کانون ها در سالن اجتماع فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوثر برگزار شد.

در این مراسم، حسن مهدوی با بیان این مطلب که سامانه «بچه های مسجد» مرجع متمرکز برای بازتاب فعالیت های فرهنگی، دینی، اجتماعی، قرآنی و هنری کانون های مساجد است، گفت: مدیر مسئولان دقت نظری بیشتری در خصوص ثبت اطلاعات برنامه های کانون ها در سامانه «بچه های مسجد» داشته باشند.

کارشناس مسئول توسعه و ساماندهی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: در این سامانه هم تلاش های مدیران مسئول و هم کانون ها به تناسب فعالیت ها ارزیابی و سطح بندی خواهد شد.

وی اعلام داشت: برنامه های قرآنی همچون تشکیل پایگاه های قرآنی و مسابقه قرآنی «مدهامتان» از فعالیت های اولویت دار در سال جاری است که باید مدیران کانون های نسبت به این مسئله اهتمام ویژه داشته باشند تا اعضای کانون ها با این کتاب آسمانی انس و الفت بیشتری داشته باشند.

مهدوی خاطر نشان کرد: تبدیل کانون ها مساجد به پایگاه های قرآنی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری است و باید این فعالیت معنوی به صورت جهادی در مساجد استان اجرا شود تا شاهد گسترش تدبر در قرآن کریم بین نوجوانان و جوانان باشیم.

در پایان این مراسم، مدیران مسئول به بیان نقطه نظرات و پشنهادات خود در خصوص برنامه های اوقات فراغت پرداختند.