مشارکت اعضای کانون‌های مساجد در برپایی آئین‌های ارتحال امام راحل و شهدای پانزدهم خرداد
مشارکت اعضاي کانون‌هاي مساجد در برپايي آئين‌هاي ارتحال امام راحل و شهداي پانزدهم خرداد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خبر داد:

مشارکت اعضای کانون‌های مساجد در برپایی آئین‌های ارتحال امام راحل و شهدای پانزدهم خرداد

آمون گفت: اعضاي کانون هاي مساجد استان با حضور فعال در مراسم ارتحال امام خميني (ره) و شهداي پانزدهم خرداد با آرمان هاي انقلاب و امام تجديد ميثاق کردند.
شناسه خبر : 48117 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: اعضای کانون های مساجد استان با حضور فعال در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای پانزدهم خرداد با آرمان های انقلاب و امام تجدید میثاق کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: برپایی محافل انس با قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا و برپایی آئین عزاداری و مدیحه سرایی در سوگ بنیانگذار جمهوری اسلامی از دیگر برنامه های بود که اعضای کانون ها در مساجد استان برگزار کردند.

وی خاطر نشان کرد: فضاسازی محلات و مساجد و نصب پلاکارد و بنرهای با مضامین تسلیت و سوگواری در ارتحال امام خمینی (ره) و برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر از دیگر برنامه های کانون های مساجد به همین مناسبت بود.

آمون اظهار داشت: آشنایی با سیره عملی امام خمینی (ره) و شهدای پانزده خرداد از مهمترین اهداف حضور در این آئین عزاداری بود که مورد استقبال نوجوانان و جوانان عضو کانون قرار گرفت.

این مقام مسئول یادآور شد: جمعی از اعضای کانون های مساجد استان به صورت خودجوش در آئین ارتحال امام در حرم مطهر حضور یافتند و پای سخنان مقام معظم رهبری به همین مناسبت نشستند.