بیش از 300 برنامه به همت کانون‌های مساجد در دهه کرامت اجرا شد
بيش از 300 برنامه به همت کانون‌هاي مساجد در دهه کرامت اجرا شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

بیش از 300 برنامه به همت کانون‌های مساجد در دهه کرامت اجرا شد

آمون گفت: بيش از 300 برنامه مختلف به همت کانون‌هاي مساجد در سراسر استان طي دهه کرامت اجرا شد.
شناسه خبر : 48043 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۴۹

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالیت خاص فرهنگی هنری کانون های مساجد از شمالی ترین نقطه استان تا جنوبی ترین نقطه گسترده شده است و دهه کرامت نیز یک فرصت مغتنم برای انجام برنامه های مناسبتی با توجه به اینکه ستاد هماهنگی کانون های مساجد طبق سنوات قبل به عنوان دبیر اجرایی دهه کرامت معرفی شده، برنامه ریزی های مختلف صورت گرفت و بیش از 300 برنامه مختلف به همت کانون های مساجد در سراسر استان طی دهه کرامت اجرا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: شروع ویژه برنامه های دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز شده است که از مهمترین بخش های این فعالیت ها حضور سفیران کریمه شامل خادمان حرم شریف حضرت معصومه (س) به همراه پرچم حرم در استان اردبیل بود و جشن های مختلفی در سطح مساجد استان با مشارکت کانون ها برگزار شد.

وی بیان کرد: 27 گروه تخصصی سرود به صورت حرفه ای در ذیل کانون های مختلف در سطح استان فعالیت می کند که جمعی از کانون ها طی دهه کرامت به صورت خودجوش سرودهای این مناسبت را به صورت خیابانی اجرا کرده اند که اجراهای گروه های سرود در پیاده عالی قاپو بخشی از این اجراها بود.

آمون اذعان داشت: پویش «کوچه های شاد رضوی» برای اولین بار امسال در کانون های مساجد کلید خورد و نوجوانان و جوانانی که با ساده ترین وسائل بتوانند مسجد و محله را به مناسبت دهه کرامت آذین بندی کنند از آنها تجلیل خواهد شد و جوایزی نیز برای آنها پیش بینی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اضافه کرد: شروع ویژه برنامه های دهه کرامت همزمان با اضافه کرد: برنامه های دهه کرامت با ذوق و شوق خاص طی روزهای گذشته اجرا شد و این برنامه حتی پایان این هفته نیز ادامه خواهد داشت.