آئین افتتاحیه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت شهرستان نیر برگزار شد
آئين افتتاحيه برنامه‌هاي غني‌سازي اوقات فراغت شهرستان نير برگزار شد
با شعار «مسجد، کانون نشاط»؛

آئین افتتاحیه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت شهرستان نیر برگزار شد

آئين افتتاحيه برنامه‌هاي غني‌سازي اوقات فراغت شهرستان نير با شعار «مسجد، کانون نشاط» با حضور مدير فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان نير و کارشناس توسعه و ساماندهي کانون‌هاي مساجد استان برگزار شد.
شناسه خبر : 48011 تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛ آئین افتتاحیه برنامه های غنی سازی اوقات فراغت شهرستان نیر با شعار «مسجد، کانون نشاط» با حضور مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیر و کارشناس توسعه و ساماندهی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و جمعی از مدیران مسئولان کانون های این شهرستان در سالن جلسه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیر برگزار شد.

رحمان زمانی در این آئین با اشاره به اینکه آمادگی کامل برای تامین اساتید کلاس های آموزشی فرهنگی و هنری در ایام اوقات فراغت کانون ها را داریم، گفت: کلاس های آموزشی با محوریت مساجد معنویت خاصی را به این دوره ها می بخشد و زمینه آموزش همراه با اخلاص را برای نوجوانان و جوانان فراهم می کند.

آئين افتتاحيه برنامه‌هاي غني‌سازي اوقات فراغت شهرستان نير برگزار شد

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیر افزود: اتفاقات خوب و مناسبی در برنامه های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نیر رخ می دهد که باید به فال نیک بگیریم و از این فعالیت ها حمایت جدی کنیم.

زمانی اعلام داشت: همکاری تنگاتنگی بین اداره ارشاد و کانون ها مساجد وجود دارد و باید از این ظرفیت ها در راستای اجرای بهتر برنامه های فرهنگی بهره برداری شود.

در ادامه، «حسن مهدوی» با بیان این مطلب که ثبت برنامه های مختلف کانون ها در سامانه «بچه های مسجد» جزو اولویت های مهم مدیر مسئولان باشد تا شاهد نمود عینی این فعالیت های در سطح فضای مجازی باشیم، خاطر نشان کرد: مشارکت اعضای کانون های مساجد در برنامه های قرآنی به ویژه مسابقه قرآنی «مدهامتان» و پایگاه های قرآنی بسیار ضروری هست و دستور العمل شرکت در مسابقه قرآنی «مدهامتان» نیز برای مدیر مسئولان ارسال شده است.

کارشناس مسئول  ساماندهی و شبکه سازی کانون های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل ادامه داد: چالش تمدنی و فکری و فرهنگی مکتب انقلاب اسلامی با فرهنگ منحط غرب تعریف انسان و نوع نگاه به او است و بایستی فعالان فرهنگی هنری با درکی عمیق به رسالت خود برای اعتلا و ارتقا سطح فکری و اندیشه ناب اسلامی در پرتو آموزه های ناب اسلامی زمینه رشد و نیک بختی و تعالی نوجوانان را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: همت بلند مدیران کانون ها در این روزه سخت که دشمنان با جنگ ترکیبی سعی در کمرنگ کردن برنامه های فرهنگی و قرآنی دارند، بسیار حساس است.

مهدوی اضافه کرد: ارزیابی فعالیت ها کانون ها از طریق سامانه «بچه های مسجد» صورت می گیرد پس نشان دادن این برنامه ها خود همت بلندی را می طلبد.

آئين افتتاحيه برنامه‌هاي غني‌سازي اوقات فراغت شهرستان نير برگزار شد

در پایان این آئین مدیر مسئولان کانون ها نیز دیدگاه و برنامه های خود را در خصوص اوقات فراغت بیان کردند و دوره آموزشی ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» نیز برگزار شد.