آئین افتتاحیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد شهرستان خلخال برگزار شد
آئين افتتاحيه اوقات فراغت کانون‌هاي مساجد شهرستان خلخال برگزار شد
با حضور مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد؛

آئین افتتاحیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد شهرستان خلخال برگزار شد

آئين افتتاحيه برنامه هاي اوقات فراغت کانون‌هاي مساجد شهرستان خلخال با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان، رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خلخال و جمعي از مديران مسئول کانون‌ها در مجتمع فرهنگي هنري برگزار شد.
شناسه خبر : 47792 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛ آئین افتتاحیه اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان خلخال با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال و جمعی از مدیران مسئول کانون ها در مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.

 

مصطفی آمون در ابتدای این افتتاحیه، گفت: پایگاه های اوقات فراغت طبق سنوات قبل به همت کانون های مساجد تشکیل و تلاش خواهند کرد تا نوجوانان و جوانان را با فعالیت های فرهنگی و قرآنی مساجد بیش از پیش آشناتر کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: مساجد را به عنوان پایگاه قرآنی در سطح استان تقویت خواهیم کرد تا مروج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه باشیم و این برنامه ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری صورت می گیرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ثبت برنامه های کانون ها در سامانه بچه های مسجد از ضروریات است، اضافه کرد: ثبت برنامه های فرهنگی در سامانه بچه های مسجد باید با قوت بیشتری صورت گیرد تا این فعالیت ها در فضای مجازی و رسانه ای نیز دیده شود.

 

آئين افتتاحيه اوقات فراغت کانون هاي مساجد شهرستان خلخال برگزار شد

وی اذعان داشت: مدیران کانون ها از ظرفیت های بالاقوه مردمی در فعالیت های فرهنگی استفاده کنند تا شاهد رونق بیش از پیش برنامه های کانون های مساجد باشیم.

 

آمون یادآور شد: برنامه ریزی های کانون ها با محوریت فعالیت های قرآنی، فرهنگی، هنری، آموزشی و حتی ورزشی همراه باشد تا نوجوانان و جوانان از این برنامه ها بیشتر بهره مند شوند.