بیش از 130 ویژه برنامه به مناسبت ولادت امام رضا(ع) با مشارکت کانون‌های مساجد برگزار می‌شود
بيش از 130 ويژه برنامه به مناسبت ولادت امام رضا(ع) با مشارکت کانون‌هاي مساجد برگزار مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

بیش از 130 ویژه برنامه به مناسبت ولادت امام رضا(ع) با مشارکت کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

آمون گفت: همزمان با ميلاد مسعود حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) و دهه کرامت بيش از 130 ويژه برنامه منسجم با مشارکت کانون‌ها در مساجد استان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 47767 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

مصطفی آمون در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) و دهه کرامت بیش از 130 ویژه برنامه منسجم با مشارکت کانون ها در مساجد استان برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: مولودی خوانی، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، پخش شیرینی و شربت و تبیین سیره و سبک زندگی امام رضا(ع) از جمله بخش های این برنامه های فرهنگی با مشارکت فعالان کانون های مساجد خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر و اجرای گروه های سرود خیابانی از دیگر برنامه های فرهنگی با مشارکت کانون ها به همین مناسبت است.

این مقام مسئول اظهار داشت: حضور خادمان رضوی در برنامه های کانون های مساجد از دیگر بخش های معنوی این فعالیت ها است که با استقبال عموم مردم روبرو می شود.

آمون تاکید کرد: عرض ارادت آحاد مختلف مردم به اهل بیت(ع) به ویژه به ساحت مقدس حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در برنامه های دهه کرامت از بخش های جذاب آن است.