فرزند شهید و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معراج توسط مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تجلیل شد
فرزند شهيد و مدير مسئول کانون فرهنگي هنري معراج توسط مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان تجليل شد
همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر؛

فرزند شهید و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معراج توسط مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان تجلیل شد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان با حضور در منزل شهيد تازه تفحص شده «صفر رجبي» در روستاي سلطان‌آباد از خانواده آن شهيد به ويژه فرزند شهيد و مدير مسئول کانون فرهنگي هنري معراج تجليل کرد.
شناسه خبر : 47587 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛ «مصطفی آمون» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور در منزل شهید تازه تفحص شده «صفر رجبی» در روستای سلطان آباد از خانواده آن شهید به ویژه فرزند شهید و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معراج تجلیل کرد.

کاروان «سفیران کریمه» شامل خادمان و پرچم حرم حضرت معصومه (س) نیز در این آئین حضور داشتند و از مقام آن شهید والامقام تکریم کردند.

فرزند شهيد و مدير مسئول کانون فرهنگي هنري معراج توسط مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان تجليل شد

این برنامه فرهنگی با حضور مدیر کل دادگستری استان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان اردبیل و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

قرائت فاتحه به روح پرفتوح شهدا، زمزمه دعای فرج، مولودی خوانی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و زیارت پرچم حرم حضرت معصومه (س) و توزیع نمک متبرکی آستان از دیگر بخش های این مراسم بود.

در پایان این دیدار از اعضای خانواده شهدا به ویژه «حجت رجبی» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معراج روستای سلطان آباد با حضور مسئولان استانی تجلیل و تقدیر شد.

فرزند شهيد و مدير مسئول کانون فرهنگي هنري معراج توسط مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان تجليل شد

شهید والامقام متولد 1308 ساکن روستای سلطان آباد بود و در سن 52 سالگی به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت و عازم جبهه های جنگ تحمیلی شد و در 23 فروردین سال 162 در عملیات والفجر یک در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیکر این شهید پس از 40 سال در اردیبهشت ماه سال جاری شناسایی و طی روزهای گذشته به زادگاهش برگشت و در روستای سلطان آباد به خاک سپرده شد.